پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اندازه گیری کنید، راحت تر تولید کنید

اندازه گیری کنید، راحت تر تولید کنید

- 1402/05/04

شرکت سنجش ره آورد نیکان سناباد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، اتوماسیون صنعتی، معدن و متالورژی حاضر شد.

به گزاش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حامدسازگاران مدیرعامل شرکت سنجش ره آورد نیکان سناباد در مصاحبه با خبرنگار این واحد گفت: شرکت سنجش ره آورد نیکان در سال 1396 با هدف تولید بومی تجهیزات آزمون تاسیس شد.

وی افزود: شرکت ما پس از شروع ساخت دستگاه‌هایی مانند دستگاه تست عبور نور (اپاسیتی) و نیاز بازار و مراکز معاینه فنی، اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات تست سیلندرهای هیدرواستاتیک  کرد.

وی افزود: در این مسیر، در آزونیک، یک مدل پمپ افزایش فشار هیدروپنوماتیک طراحی و ساخته شد که روی دستگاهها نصب می شد. با توجه به نوع طراحی این پمپ و همچنین سیستم کنترل، دستگاه آزمون هیدرواستاتیک فشار بالای آزونیک با نام تجاری AZS-HPT450 توانست حائز درجه دانش بنیان گردد و پس از آن شرکت سنجش ره آورد نیکان دانش بنیان شد.

حامدسازگاران ادامه داد: ما در این نمایشگاه به معرفی محصولاتی از قبیل متال دتکتور و دستگاه تست کشش و فشار یونیورسال پرداختیم.

میرعامل شرکت سنجش ره آورد نیکان سناباد با اشاره بر اهمیت حضور در نمایشگاه گفت: از اهداف ما برای حضور در این نمایشگاه ارتقا قدرت فروش ، بالا بردن سهم بازار و شناسایی مشتریان جدید،  ارائه و معرفی کالا و محصولات جدید، نوین و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان است.

حامد سازگار در پایان افزود: ما در تلاش برای بهبود کارایی و دقت دستگاه های تولیدی و همچنین اضافه کردن محصولات جدید در زمینه اندازه گیری و آزمون هستیم. برنامه کلی این شرکت رسیدن به برند اول در زمینه تولید تجهیزات اندازه گیری، آزمون صنعتی می‌باشد.

دانلود پیوست خبر
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.